Over Veenbrand

Een goed idee of brandende kwestie?

Op zoek naar meedenkers en doeners?

Een project is voor ons geslaagd als er over gesproken wordt: tijdens verjaardagsfeestjes, op de voorpagina van je favoriete krant, binnen de organisatie en onder een nieuw publiek. Onze core business: projecten realiseren die zo vanzelfsprekend zijn dat je vergeet dat je zelf met het idee kwam!

Diensten

  • concept- en visieontwikkeling
  • marketing- en communicatieadvies
  • projectmanagement en -financiering

Honorarium

Fase 1: Schetsontwerp – een globale schets van de campagne
Gratis en vrijblijvend

Fase 2: Planvorming*
 – resulterend in een inhoudelijk projectplan, een wervende teaser en projectbegroting
95 euro excl. 21% BTW/uur (op offertebasis)

Fase 3: Uitvoering
 – communicatie en projectcoördinatie
Op basis van een projectbegroting.

__

* Waar een idee ‘onder de douche’ ontstaat, is het uitwerken van dat idee tot een uitvoerbaar plan een complexere aangelegenheid. Presentaties, overleggen, tekstredactie of projectfinanciering nemen dan meer tijd in beslag. Daarom wordt deze fase bij omvangrijke projecten opgedeeld in een aantal overzichtelijke deelstappen.

Wie zijn veenbrand?

Bart Westerveen – artistiek brein schrijft scherpzinnige teksten en visies
Rogier Vroom – de lobbyist, de schaker en zakelijk leider
Wimer van der Veen – creative director en marketingadviseur

Voor het realiseren van projecten werken we samen met ervaren uitvoerders: eventprofessionals, kunstenaars, cateraars, communicatiedeskundigen…

Historie

Veenbrand is in 2015 ontstaan uit een samenwerking tussen vier ondernemers uit de voormalige Puddingfabriek. Met een campagne die landelijk nieuws werd, was de eerste veenbrand een feit. Sindsdien produceerden wij in wisselende samenstellingen talloze projecten.